2020. május 4., hétfő

V. évfolyam 9. szám

*****
 Én otthon maradtam.
Fészkelő vadgalamb
Madárlesen sorozat
***** 
Gemenc rejtett világa
A felvételek a turisták által nem látogatható területeken készültek.
*****
Csiffáry Zoltán: Éveim

Az ember életében sok minden történik,
hogy hetvenéves lettem, mondani nem illik.
Kezdjük a küzdelmet már az elejével,
tüdőnkbe levegő fájdalmasan ér el.

Hangot is adunk első fájdalomnak,
felsírunk,- s mondják, már jól van.
Régen történt az meg, annak már jó pár éve,
iskolákat jártam, tudásnak élve.

Elmúlnak az évek lassacskán felettem,
ez ellen bizony nem tehettem.
Ma is itt ülök családom körébe',
felnőtt gyermekeim s unokáim nézve.

Ma is megtörtént, úgy, mint minden évbe',
éveim változtak, egyet hozzátéve.
Nem csüggedek, várok még jó párat,
gyermekeim mondják:"Érjél el vagy százat!"
*****
 Pillanatok a Gemenci őzek életéből
Vadlesen sorozat
*****
Fotó: Ábrahám Exit Béla - Nikon P510 - Hely: Pécsvárad - vár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

IX. évfolyam 7. szám

  Európa kék szalagja a Duna Zuhatagos múlt ***** Ünnepi megemlékezés a középtengelici Csapó sírkertben A múlt nyomában sorozat ***** Kovács...